lovecomesfirst

idag har vi vart ute och lekt i lekparken jag liam och challemannen efter de gick vi hem käkade lunch och tog våra räser ner och mötte matte sen gick vi till båtaffärn och där inhandlade vi äntligen saker så vi kan börja träna springpole med chili vi ska bara köpa koskinn som ska hängas längst ner.. när min ekonomi ser lite ljusare ut ska jag även beställa en wp sele åt chili och börja småträna lite smått men de blir enbart lätta vikter tills han blir närmare två år...

sen åkte vi ner till hamnen, husen där vi hamnen ja precis där och jag vet inte vad det heter. var jätte mysigt vi lekte lite i lekparken och vid vattnet sen cykla vi vidare hem och då somna liam tööt.. =) nu ska vi kolla film och sen sussa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0