projekt springiväg

min dator är wierdo och de beror på virusskyddet som ställer till allt..


imorn kommer mina två gutter hem.. fast de blir på kvällskvisten.. skulle vilja sola imorn nu när solen gömmer sig. men vi får se.
idag har jag startat ett antal projekt här hemma och vissa vart klara iaf.. haha sen skulle jag flytta in det stora tv skåpet in i sovrummet och där i stod de en gammal fet 42tumamr och annat skit och när jag bara hade ena delen kvar över den sista tröskeln så sprack dörren rätt igenom hela och ramla av. plus att jag satt fast i sovrummet och kom ej förbi då det bara var 10 cm mellanrum så där slet jag som ett jäkla djur och chili han börja skälla och trodde jag lekte haha suck men efter många om och men så fick jag in skiten..

nu väntar sängen nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0