Kurragömma!

idag efter maten ska vi nog leka lite kurragömma å gömma nyckel. liam hade lekt kurrgömma på dagis häromdagen o de har jag helt glömt bort att göra med lilleman på sista tiden han är bara för söt när han räknar o letar efter en.. idag efter dagis somnade liam o jag var inte sen efter han hann iaf äta lite mellis sen slockna han på soffan..  så idag somnar han nog lite senare..  dom var ute idag när jag kom å sen var vi ute en timme oxå efteråt.  o jäklar vad kallt de är men de är väl på tiden =)


oh jag mitt smörto ringde länsstyrelsen idag o frågade vart mitt lämp var eftersom de bara skulle ta 3-5dagar höhö de var dock 3-5 veckor de handlade om thhihihi oops..


näpp nu ska jag pussa på mina tötisar som ligger  i soffan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0