zääterdäj

idag har svägerskan å jag vart på hööks å rusta hon har shoppat loss jag har drömt mig bort-..haha nejd men efter de drog vi ut i stallet.. ryktade barja av krakarna för johanna har ju jour så inget annat behövs göras.. både twister å midori är halta SAMTIDIGT smidigt dom har lagt de ;) eve provred med sin nya najsa sadel.. sen körde hon ut mig till hälla så jag gick å mös å kika på ninisar tills matte å liam kom ut.. :P jag vill ha en ninis eller råttis men de vill inte matte att emma har så.. :P

har inte ens årkat gå in i dúschen efter jag kom hem frn stallet.. de är stil.. ska göra de efter jag rastat doggyn vilket blir strax....... imorn ska jag å mamma på mässa sen får vi se vad som er hinns med... kramelikram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0