najsingbajsing

idag har vart lite sådär halvknas här hemma jag å matte knallar på varandras nerver.. liam har kommit in i en tuff period så blir mera påslitningar här hemma.. om man säger så här så kn man fråga hur vissa puckon tror att man kan laga ett förh¨llande med ett barn? visst good luck.. :P    sen kom putte fnask hit med saga å han hadde sin dotter ebba med sig så dom var här medans mamma eve å pappa eve var å kollade på häst igen.. samma då =) sen skulle jag ut i stallet men d fick jag åka med dom =)   verka bra där ute och hanna var jätte trevlig.. =) sen honka jag på dom och hämtade hem aqua.. skit fin är hon.. skillnad på häst å häst hon var lite mindre å kompakt.. kanonsnygg.. =) så vart vi bjudna på fika där borta sen gick de kanon och lasta henne sen var de bara att åka tillbaks till västerås igen.. har haft en toppen kväll.. sen lasta in henne och kika lite på de andra krakarna igen.. får se nu om jag kanske ska  ut till stallet imorn det beror på vad hnna tycker.,... nu är emma pemma skita trött och vet knappt vad jag skriver.. ska ta en dusch å lägga mig sen.l....

 image108
                                        Midori

image109

twister..

det är dessa krakar jag ska ha hand om vissa dagar, men ska ej rida midori..

och här kommer eves aqua

image110

liam får vara hemma imorn med han är rasslig och har massa hosta...

nattinatt

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fina dom är!

2008-03-10 @ 09:29:59
URL: http://sandraoalvin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0