rädd

nu har jag bestämt mig för att avlsuta min medicinering.. fast jag är såååå jävla rädd för hur de kommer gå.. har fortfarande stora problem.. men grejen är de att jag har gått upp 20kg sen jag börja med dom.. nu har jag ätit nyttigare och när matte moffat har jag vart strong å stått emot,, mnen jag fortsätter att gå upp upp upp och jag mår inte direkt bättre av de...

vi har v art på busborgen idag.. shit vad liam härja.. var som ett gympapass all klättri´ng.. :P

nu ska jag sätta mig med dom andra i soffan å se hitta nemo

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hejhopp!! Hoppas ni mår bra, här är det varmt. 34 grader i skuggan! Hälsa pappa och Liam! Hälsa pappa att det finns mycket gott kött här, stora stekar med pommes hehhe. puss på er!

2008-01-13 @ 20:11:23
Postat av: pappa

vad roligt att ni har det bra gumman , fan låter gott,
har är det piss väder - älskar dig

2008-01-14 @ 00:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0