new of me

image70
min nya tatuering som jag fick igår av adde på south of heaven.. =) den sitter på handleden och måste erkänna att de gjort apont att tatuera sig där.. tror nästan att de var den värsta hittils för att inte tala om hur de kändes inatt och idag.. lagomt svullet och gott.. men de är de värt.. ;) det tokbränner..

sen imorse stressade jag iväg till min frisstid. hann typ precis itid.. när jag kom dit vart mina planer helt omvandlade.. mitt hår var på tok för mörkt för att bleka så kunde glömma ljusa partier så de vart en helfärgning med mörkrosa effektslingor... tog 4½ timme typ lite längre än jag trott men matte tog med sig liam till studion så hämtade jag honom där.. fick en jätte go frisör.. hon var scysst med priset oxå..  ;) men ska tillbaks dit om två veckor och få ny rosa i för de tog så dåligt på mitt hår..

image71
Det ser rött ut på bilden men i verkligheten ser de annorlunda ut.. *promise* =)

nu har matte lagt liam och vi ska väl se film en som verkar skit bra.. kommer ej ihåg namn men.,.. :P

pappa hade skickat upp strumpor till oss idag heh söt sen en skiva med vår släkt som typ sjöng å shit rätt kul faktistk ghege =)  sen vart jag så glad för han ringde och sa att dom kanske komme rupp på lördag.. och jag KANSKE ska få deras divan soffa då men inget är säkert ännu för de beror på om dom får in dom här möblerna i deras hus innan dom byggt ut å om dom får med allt upp. I HOPE SO ;) så snäll och go lilla pappsen som ger mig en soffa dom köpte i somras för jag inte kan ha mina möbler kvar..

mångra kramar från michellingumman!...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0