monday!

Chopchop! har haften toppen helg.... i fredags möblerade vi om i sovrummet och tog in databordet i sovrummet.. i like it.. vart mkt bättre tkr jag... sen i lördags kom dom å hämtade mig  så åkte vi ut till hälla å strosade lite sen vart jag bjuden på lunch..  sen åkte vi till fagersta hade skit skoj där kul att träffa emma igen å Malin de var nog 3 år sen sist.. =)
 sen tog jag tåget hem å mötte upp matte å liam på stan så kollade vi lite tomtar å liam åkte karusell... sen åkte vi hem å käka lunch innan mamma å kai kom sen knata vi iväg till julfest på dagis...





liam vakna inatt och var vaken i ca 3 timmar tror jag de var.. snacka som en gaaaaalning men på bra humör en annan höll ju på att storkna av trötthet haha men halvfyra kollaja på klockan sista gången sen fick man iaf sova till halv åtta...  tur att vi ej lagt oss när han vkana iaf...  sen när jag lämnat honom idag gick jag hem å sovbort halva dan vakna halv tolv igen... nu ska jag börja med maten.. bajjbajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0