freak..

lite läskigt när sandra å dom flyttat hit hon är en stalker håller koll på oss hela tiden ;) bäst att passa sig..


imorse drog jag till stallet direkt vi lämat liam.. han åkte skateboard dit..  sötnos.. sen körde eve ner mig på stan så mötte jag matte å jonte sen hämtade vi ut min mobil och käkade på spicy efter de åkte jag hem duschade å tvättade alla stallgrejer sen direkt näör jag klev ut ut duschen kom gabbi hit så vi satt å tjåla skit tills knoddarna skulle hämtas sen var vi ute på gården typ 2timmar tills vi gick hem å så fick barnen mat där uppe.. liam fick låna en rosa trampcykel hon hade i källarn som hennes kusin haft.. såå söt är den.. en gammal model.. love it.. så håller vi på aytt göra käk nu.. liam är världs trött.. så han ska hoppa i säng snart.. så najs väder idag.. mysfaktor 2o...



hell yeah


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahah du är ju också en stalker :-0)

2008-04-03 @ 19:11:09
URL: http://sandraoalvin.blogg.se
Postat av: emma

eller hur vännen..
jag är ju en superstar. ;)

2008-04-03 @ 19:24:38
URL: http://cherrybombshell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0