Pissed off!

känns som jag ALLTID är förbannad i dagens läge..  Its a pain in the ass...

nu sitter jag här iaf medans matte lägge liam.. har vart ute på promenad men jag vill gå långt men så länge capone har kennelhosta så blire bara halvtimmes prommisar.. 

imorse tog jag bussen till maxi å handlade hem lite mat.. fick 500 kr av söta mami igår till mat.. å fitusan vad tungt de var trodde jag skulle dööööööööö.. men matte å kidsen mötte mig som tur var....


just ja.. har läst den här boken  handlade om en pedofil,man fick följa honom å några i ett fängelse sen ena utsatta flickans pappa.. den var bra men hade svårt att konsentrera mig i början..  och DET borde finnas dödstraff i sverige.. Rätt och slätt...


nu är min lampa på väg hem till ossssssssssss.. emma är LYCKLIG.. hahah




 Olalalala vilka snyggingar.. jag å syrran på öppethus när vi testar House.. jag är så jävla ledsen i ögat.. adena ska inte träna oss längre.. hon är ju så grymm dansare och så heeeeeeeeeeeeet..  nu får vi denna pojk som tränare i stället
  men de blir nog säkert bra.. heheh...


på lördag kommer mamma och kaj hit vi ska käka mat och ha en spelkväll inte tvspel hehe de blir familjesple. ska bli mysigt.. =) var länge sen vi träffades så nu...


puss på er nu kallar soffan.. :P

Kommentarer
Postat av: Evelina

Fiiin lampa du köpt ..trodde redan du köpt den förrut???

puss

2007-10-25 @ 22:04:50
Postat av: emma

haha ja de hade jag oxå men hade inte råd att hämta ut den.. :P

2007-10-25 @ 22:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0