Grattis pappa 50 år =)

men en enkel tulipan på bemärkelsedan jag har den äran jag har den äran att grattulera.. hipphipphurra gamle far =) inte för att han läser här men anyway..

igår var de bråk så jag låg å böla å tyckte synd om mig själv.. haha inte mkt sömn och såklart som alltid när man knappt sovit ska barn vakna tidigare än vanligt.. hahah liam vakna 05_20.. svullna ögon.se haha... men sen somna vi om vid halv tio igen så de gick ju helt okej ändå... sen gick vi till banken å hämta rör till pengar för hans ena sparbössa var full. sen hämta jag ut kökslampan så vi får hoppas de blir bra när den kommer upp ikväll.... 

nu ska vi käka mat sen ska jag ut med hunden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0