en bra dag idag..

började med att liam å jag gick upp ca kvart i 6.. så vi satt å mös i soffan sen väckte vi papi vid åtta tiden.. sen kom birgitta vid tio tiden så då skulle vi gå till bellmangårdens förskola.. haha oj vad vi yra omkring men vi hittade de inte så vi gick till öppnaa förskolan å liam somna typ precis innan vi kom fram så han sov medans vi fikade där. när han vakna var han inte alls på lekhumör så vi gick efter ett tag.. hämtade mitt paket åh grattis granen var trasig å överkastet såg skit ut så de får åka tillbaks vi ska köpa en riktig gran iaf.. om nån vill köra oss å köpa en vill säga.. itens å kul att släpa en på bussen kanske.. hahaa

sen gíck jag ner på stan föra tt möta sandra å alvin, liam somna på engång så de var skönt. så vi tog en fika på global living. åt en skit god bagel med brie å salami.. great å en latte.. sen gick vi å strosa i affäerer. liam fick en mössa 230 spänn kul.. blää haha sen köpte jag en adventstjärna och julklapps papper så jag kan slå in de första julklapparna åt liam..  nu har liam käkat mat så jag ska väl dona lite här hemma.

turen som vi har med hundar så har capone såklart haft hosta sen vi fick honom.. kennelhosta har vi antagit men de blir bara värre å värre så på onsdag har vi tid hos veten.. så får vi se vad de kalaset går på.. 

. pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0