Kallt

idag är de så kallt ute.. brrrr... imorse gick jag och liam ut i lekparken med gabriella å matheo men vi hade två trötta herrar med sig och liam skulle bara upp dit han absolut inte fick vara.. haha.. så de var sura, efter ett tag gick vi hem till dom istället.. sen när vi kom hem somna liam som en stock men han sov bara typ 20min så när vi vakna var jag helt borta sen bara ge honom lunch å dra ut  vovven..   nu är matte hemma igen,. han ska göra helstekt entricote, men jag å liam ska äta fisk för jag pallar inte äta kött längre spyr typ av tanken.. och nej det beror inte på icas ommärkningar.. :P nu måste jag gå och handla potatis.. sen ska hunden ut.. när liam har somnat ska vi klä granen.. jag har redan stått å spretat ut alla kvistar på våran plastgran haha.. nopenope dags att dra sig utåt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0