time to go to neverland....

weiiii nu har dom satt på mitt internet igen Lycklig tjej ;);) är ju som sagt var utan hela min dos medicin o lever som en zombie i dvala just nu... har sovit hela dagen då jag ej kan sova alls på nätterna utan bara ligger skitpigg i sängen/soffan... men jag mår superb för de :)



igår hade vi en supermysig dag jag o mia, på kvällen var vi och boxades o bastade.. supernaaajsigt :):)

mian o åskmolnen,var faktiskt jätteglad egentligen hihi


mia vill att jag ska komma på minifest på pettersberg sitter o funderar på om jag ska ta en långpromenad o sen smita in på ica ettan o köpa choklad istället haha o sitta o prata med folk på msn eller om jag ska gå på fest.. är så trött så d blir nog bli fetare med soffhäng..


lots of love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0