SPLITTRAD!

vet varken in eller ut, finns en kille jag "träffar" som jag tycker mycket om, men det är komplicerat som vanligt när det är med mig inblandat...  sen dyker den andra karln in o rör om när vi lagt ner för 70gången på 3år varför nu, vill inte känna för någon egnetligen vill vara själv o finna ro,men när jag känner såhär starkt hur ska jag då kunna gå emot mina känslor.. jag är känslomänniska jag kör rätt ut på det jag känner..

det enda jag vet är att jag alltid sagt till alla att jag vägrar ge upp MM, fast våran kontakt lagts ner för jag har alltid kännt att vi inte är klara med varandra o tillslut hamnar vi alltid på samma ruta igen.. bara acceptera att han har sin lilla plats i mitt liv även om det inte blir mycket mer än så,. betyder något det gör han garanterat...


jag bjuder på lite kräka här va mina vänner, detta är ett liiiiitet dilemma i emmas liv..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0