"never give up on anybody,miracles happen everyday"

Ledsen i ögat!... en vän till mig har mått riktigt piss den sista tiden o har nu lagt in sig o kommer åka iväg ett tag =( detta är det bästa för honom o allt kommer gå bra hoppas jag..är bara ledsen över hur personen mått den sista tiden o hur han kommer må under resans gång...tycker det är jätte starkt att du tagit detta beslut iaf o jag tror på dig...



'
här är vårt gemensamma band å tänker alltid på dig när jag hör denna.. :) när du kommer hem igen ska vi ha skitskoj tillsammans o jag hoppas jag får hälsa på dig imorn om du är stark nog att ta emot besök innan du åker vidare till nästa ställe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0