i love my right now

jag njuter varje dag av ensamheten,tvåsamheten med liam men jag är så glad just nu att jag inte har tresamheten,jag behöver det här,få ta hand om mig själv o bara vara utan några krav eller måsten i ett förhållande.. vill inte bo tillsammans med någon på väldigt länge som det känns nu iaf... jag älskar att få spela musik hela dagarna utan nån som klagar, få ha sakerna precis som jag vill o att få göra precis hur jag vill.. när jag fått ha det så ett tag då är jag redo för någon ny...



sitter här proppmätt har ätit kycklingfile o broccoli o nu är det väl rätt barskrapat i kyl o frys kan man säga, har haft besök av mina sötisar mia o syster en sväng, har fixat lite här hemma vilket resulterade att jag drog fram massa saker hihi ska ta hand om det men nu till mia o hälsa på :):) '




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0