you remind me of better days..

vid tvåtiden var vi färdiga på sjukhuset då åkte vi ner på stan o handlade till middagen o tills kvällsmyset idag, syster ska sova över så vi ska kolla på film o ha soffhäng..mysigt.. sen hämtade jag liam o han o jag gick till skridskoplan så han fick åka skridskor så himla sött :):)






igår gick jag för första gången på spelning ensam.. har ju inga kompisar som gillar samma musik som mig, it sucks men det var as KUL.. direkt jag kom in hörde jag någon som ropade EMMMMA.. då var det tofflan så jag hängde med honom största delen av spelningen.. det var skit bra musik o jag gillade det, efteråt gick jag hem o syrran kom o mötte mig med peanut.. livet kändes såååååhär bra efteråt för musik är lätt mitt liv...




POUCE POUCE


Kommentarer
Postat av: Cina

Hade jag varit mer stabil o social o allt det dära som jag icke e (o allt som jag tyvärr e oxå för den delen som sätter käppar i hjulen), så hade jag LÄTT följt med - Hell Yeeeaah :P

Metal o punk lixom, fakkin LÖÖÖV it ;D

2012-02-03 @ 22:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0