Mysigaste dagen på länge!

Min nya väska som jag fyndade på läkarmissionen, johanna är fett sotis ;)


hade en mysig lugn morgon med liam utan bråk imorse.. efter jag lämnat han käkade jag o syrran frukost sen gick jag hem till mia o fikade med sabrina o henne. sen mötte jag upp johanna på stan där jag fyndade en jeansväst för 50kr som jag har pimpat lite men den behöver mer bling bling d får vi ta när jag blir miljonär.. hittade denna URtjusiga väska för 20kr o johanna bara hatar den.. jag tycker den är supersöt... sen spelade vi ngr brickor på bingo.. FAN VAD KUL det var.. LOVE IT.. nu har jag vart hemma en sväng o ska snart åka till johanna för grillning.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0