´

Liams två plantor han sått på dagis som han plantera i nya krukor hemma, paprika o tomat :)
Efter dagis i fredags började jag o liam med lite picknick på balkongen för det började hagla när vi cyklade hem,så fick vi ta de hemma istället :) sen skulle han åkt till pappa o dom men jag följde med dit o det är jag glad för,har haft skit mysigt hela helgen, morfar var o badade med liam o kevin i går sen åkte vi till en nyöppnad italiensk glassbutik.. MUMMS vilken glass, sen hade vi filmmys till tintin allihopa,åååh fick jag en skitsnygg militärjacka av pappa, lånade med lite bra vinyler och idag fick jag handla hem massa mat.. så himla snäll..

när vi kom hem har jag städat här hemma, liam har duschat o sen har vi hjälpts åt i köket o gjort pannkakor o kladdkakemuffins som vi ska ha med till simhallen imorgon...

nu håller liam på att somna själv, brukar alltid sjunga tills han somnar efter jag läst men nu har han sagt själv att han vill somna själv.. hoppas han fixar d min stora fina gubbe<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0