Vilka krav!

Emma W.. jag kan tyvär INTE hjälpa dig för att du har tråkigt i sängen.. de får du nog jobba med själv även fast du är en av mina bästa vänner


ja Charmen den har hon den där emman vad gjorde jag utan hennes kloka o visa ord var eviga dag.. tror inte det finns nån som jag pratat med så mkt som hon.. hon vet om ALLA mina svagheter och det är iofs inte fler än 2 men iaf hihih.. :) och en av dom två är att jag bara har en svaghet...

kommer aldrig glömma den gången jag o matte och emma var på väg in till pappas hus o jag var tvungen att stänga av larmet o emma frågar mig om det kommer ner galler för alla fönster o dörrar när larmet går HAHAHA...

det finns inte heller nån som skäller på mig som hon gör, jag får skäll ett antal gånger per dag.. och fast vi ALLTID pratar över telefon/msn varje dag så får jag oftast natt sms innan hon somnar o när jag vaknar så har jag fått nått sött sms och de sms jag får på morgonen betyder EXTRA mycket idag hade hon skrivit så himla fint :) ja vänners kärlek betyder mkt...

all kärlek till dig TOKA 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0