Femton HAR 14+1 i sig

Femton HAR


Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?

Ja, för deras egna bästa

Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?

Ja

Har du ett syskon?

ja älskade syster rebecka <3

Har du varit full den här månaden?

opsie daisie 4ggr denna vecka bara.. och det mina vänner har nog aldrig hänt tidigare..

Har du någonsin haft sex med någon?

japp den gången liam vart till

Har dina föräldrar ljugit för dig?

det tror jag alla gånger :)

Har du redan tröttnat på dom här frågorna?

Ja, för johanna sitter med en kåpist mot mina njurar o tvingar mig att svara

Har du borstat tänderna den senaste timmen?

Nej, det var ca en månad sen sist

Har du pussat någon som är fyra år äldre?

haha mm

Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?

ja 4+ någonting

Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?

liams pappa som är 14år äldre, gammgubbe ;)

Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?

offcourse, men det får stanna vid tanken o det är ändå tanken som räknas

Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?

det har jag och är glad att det ej är av mina föräldrar, hade krypit in under mitt egna skinn isåfall

Har du haft sex med mer än tre personer?

absolut INTE urs

Har du ljugit på någon fråga än då?

det har jag nog, men jag kan inte avsluta vilken mohahaha!...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0