123 frågor

Vad blir ditt namn baklänges?
Amme


Har du gjort en snöängel i år?
Klart som korvspad


Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?

i sommras låg jag inne i ca 1,5-2 veckor


Har en dröm gått i uppfyllelse?
JA fast jag förlorade dock den för fort också


Tycker du att sengångare är söta?
NEJ verkligen inte,plus att jag hatar sega saker. de ska gå fort fort fort


Har du någon gång testat karate?

Jag har svart bälte "läder"


Första sporten du gick på?
det var nog tv-sport

 

Minimorötter eller pommes frites?
stormorötter


Vad längtar du mest till just nu?

målbrottet

 

Hur gammal har du tänkt bli?
så länge jag mår så bra så är jag nöjd,sen träder jag gärna in i pärleporten


Har du haft vattkoppor?
yes indeed


Vad drömde du inatt?

drömde om att det vart robot krig och zunami eller hur fan de stavas o att fagersta togs över av robotar

 

Vilken tv-serie är bäst?
how i meet you´r mother


Vad åt du senast?
minimorötter faktiskt

 

Höga eller låga strumpor?
pippi långstrump


Vad är du mest rädd för i hela världen?
att förlora liam eller få cancer


Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
jag brukar kolla bilderna, läsa är för avancerat


Vad har du för färg på ditt påslakan?
vita med rosa blommor


Bikini eller baddräkt?
bikini


Snyggaste läraren?
adnan abu chakra


Är du mörkrädd?
ibland, helst om jag är med någon som skrämmer upp mig *host*


Har du någon gång haft på dig ett par trosor?
jo visst det har väl hänt


Riktig gran eller plastgran?
en riktig gran i plast


Tänt eller släckt när du ska sova?
MÖRKT så MÖRKT det bara går

 

Godaste drickan till frukosten?
tea eller kaffe latte


Vill du bli president?
saken är den att jag är president i ett moppegäng


Har du spelat tjej i en teater?
nej jag brukar bara spela allan

 

Duscha eller bada?
duscha

 

Har du gråtit i skolan nån gång?
no idea men de har jag säkert

Hur tar du dig till jobbet?
oftast tar jag cykeln annars bussen


Har du någonsin sminkat dig som punkare?
ÖH?


Sjunger du på toa?
det kan du ge dig på


Vilken färg har din jacka?
vilken utav dom?


Använder du långkallingar?
nej bara mattes boxer


Är du höjdrädd?
som fan

 

Vilket land vill du åka till?

Gormland


 

Vad var det senaste som fick dig att skratta?
Johannas sjuka tankar


Vad ska du göra NU?
äta mellis

--
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
japp

Har du sett din bästa vän gråta?
det har jag gjort, vilket jag tycker är vackert, känslor är nått fint

Vilka vitaminer åt du när du va liten?

stillnoct

Vad åt du senast?
minimorötter fortfarande

Har du fått någon komplimang idag?
japp inatt ;)

Har du varit med i en rättegång?

japp

Är du polare med grannarna?

jajjemensan någon enstaka här o där hihih
Vilka språk talar din mamma?
finska,svengelska o svenska

Vilka länder har du bott i?
Sverige.

Senaste piercingen?
tungan

När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
fagersta

Gay?
halv gay

Har du däckat/spytt för att du druckit?

däckat NOPE spytt japp 3ggr

Har du äggat ngn?

hur äggar man ngn?

Har du täckt någons hus med toalettpapper?
nix

Suger det här?

nej

Har du varit på stranden?
jo

Har du haft en stalker?
Haha mm
Minns du din/dina musiklärares namn?
nijet

Hur bra är din syn?
som en örn,sa optikern i somras

Har du varit på ett party?
ja hos hugh hefner en gång

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?

njaa

Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din bror?

har du tappat myntet 

Har du varit utomlands?
Jupp 

Har du sett din bästa vän naken?

mmm
Vilket är de bästa bröllopet du vart på?
det är nog mitt fantasibröllop med min svettiga spanior.. 

Var är dina syskon just nu?
i soffan breve mig



Vilken tid gick du upp i morse?

07,30

Vad ska du göra i helgen?
leva livet :)

Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?

Fan varför tog jag mjölk till kaffet? varför

När va du riktigt sjuk senast?

förrförra veckan 

Vem är den senaste kändisen du tog på?
john blund

Vad finns i din bakficka?

nada null
Har du färglinser?
nej

Vad gjorde du kl 2 inatt?
försökte sova

Vad är det första du gör på morgonen?

slår upp ögonen



Kommentarer
Postat av: Marina

Haha du är nog den roligaste jag känner

Har garvat läppen av mig. Adnan abu är hothot!

2011-09-22 @ 18:19:14
URL: http://Jagskriversynder.blogspot.com
Postat av: Pok

Har du haft en stalker?

Haha mm



haha du borde skrivit, nej men jag har vart en haha

neeeh sorry gumman älskar dig!!

2011-09-22 @ 20:46:00
URL: http://bleedingthoughs.blogg.se/
Postat av: emma

eller hur marina.. namnam hihih



jag tänkte precis detsamma när jag läste din johanna HAHA

2011-09-22 @ 20:54:16
URL: http://cherrybombshell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0