trotsig 5åring o 25 åring

ibland kan man undra vem som är mest trotsig, jag eller liam?  liam har iaf hållt lådan här hemma från och med att jag hämtade hon vid fyra tills maten vart klar vid sex för han skulle då inte ha kyckling för det är ju så äckligt!!!.. när han väl fick maten serverad åt han upp allt på tallriken och tog tom med om för han visste ju inte att det var sån här god kyckling och sås han skulle få!!!!... samma visa om o om igen haha SKITUNGE!.....

jag kan också vara trotsig o det slår aldrig fel, på det planet kommer jag aldrig växa upp.. fixar nämligen inte när någon säger åt mig vad jag ska göra o inte göra.. då känner jag ett jävla sug att göra tvärtemot.. protestera mera mina vänner de gör gott för själen!...



värderna såg iaf bra ut efter insättning utav medicin.. Tummen upp för det :)


fick ett sms av johanna idag som det stod : Du vet väl att du är vacker? såna sms värmer  verkligen att få... älskar mina fina vänner!.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0