tankar i ett virrvarr

börjar tänka, är de rätt. tänk om tänk rätt.....
måste tänka efter riktigt ordentligt vad jag vill. vart jag vill komma.. ett litet snesteg kan förändra allting så himla fort.... personen betyder nått ja men på vilket sätt hur ska jag veta innan man tagit steget!.. vill jag ta steget är jag redo att förlora personen om jag väljer att ta fel steg.......

en annan sak jag ogillar är att man ska vara så tyst o försiktig om hur man känner. jag vill bara skrika ut mina känslor.. gillar jag en person varför kan man inte då få berätta det för den utan att det betyder att man friar..  backa backa backa


det är lite för mycket lite för många måste nog ta o backa några steg o andas, andas ut o känna efter på riktigt vad jag vill...  ser fram emot morgondagen som ska spenderas med johanna iaf.. hoppas hon kan hjälpa mig att reda ut lite av denna känslo-sörja!... jag känner för många,vännskap är något underbart men vart går gränsen..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0