sömntuta

vaknade halv 12 idag, johanna hade vart uppe sen tjugo i 9..  måste försöka ta kuckelimuck medicinen tidigare på kvällarna så jag kanske kan hålla mig vid liv på förmiddagarna.. :)

FY helskotta vad rädda vi var igår. jag satt typ i johannas knä när vi skulle kolla film. peanut såg någonting i taket o ovanför mitt huvuud o bakom johanna plus att han var helt konstig o låg o skakade.. vi fick världens rysningar som kom o gick. gåshud fick en ny innebörd.. brrrr fick lov att skjuta in sängen mot väggen inatt så jag kunde ligga mot väggen o johanna låg tätt intill.. ja vi är mongon rädda mongon dessutom... men sov skönare än någonsin :)



snart ska jag hämta hem lillprinsen så ska vi äta pannkakor till mellis,sen kanske gå ut i skogen o ta med sågen.. liam vill testa att såga ner ett träd ;)

Kommentarer
Postat av: Cina

JahaoJa, så klickade man o kom in hit te ditt lilla krypin då ;)

Cina (Carina) från Gamla Brandis här S



Önska jag kunde bli lite mer rädd för skräckfilmer o dyligt, roligare att kolla på filmen då.. men dock förståss icke lika roligt efteråt då, om man t.o.m måste flytta sängen :P



Btw.. ang. ett inlägg längre ner, om känslor, att man måste hysha o icke tala om vad man säger direkt... SKETADUMT ju!!

Tycker du skall säga vad du känner, när du känner, o om du känner o vill det, lixom



Hoppas du får rätdida på hjärnspökena ;)

2011-09-20 @ 14:52:19
Postat av: emma

tack gumsilumsan :) ja jag som har mina impulser när de gäller känslor vill ju gärna skrika ut vad jag känner för personer. men alla avråder mig från det.. tack äntligen en som tycker som mig hihih



ses på onsdag puss o kram

2011-09-20 @ 14:57:41
URL: http://cherrybombshell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0