say what?

Tjugo VEM


Vem är din bäste vän?

Opsie daisie, älskar mina vänner lika mycket, men på olika sätt

Vem älskar du?

Liam,mina vänner o familj, peanut mig själv sen resten är HEMLIIIIIIGT hoho

Vem hade du senast sex med?

Host snark kräk

Vem vill du bli full med?

mattias imorgon

Vem pratade du senast i telefon med?

Walle

Vem har du en liten crush på?

hihi skit i det ni

Vem är snyggast i världen?

musse

Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?

Liam, pappa o mamma för allt jag fått av dom. mitt kex skulle få för sveda o verk under alla våra 9år.

Vem är snällast i världen?

kaninen i rymddräkt

Vem är din bästa kompis?

BUGG

Vem vill du prata med?

mm

Vem sov du med senast?

johanna o andreas

Vem såg du full senast?

en arg johanna som sprang in i sovrummet hahah :P

Vem vet allt om dig?

Walle o johanna och systeryster och tias

Vem kysste du senast?

HOST

Vem kramade du senast?

Liam

Vem kan berätta allt för dig?

walle

Vem kan du berätta allt för?

har ett par guldkorn jag litar på =)

Vem hatar du?
försöker att inte hata så mkt tar så mkt onödig energi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0