Om du letar efter nån som går att ändra på.då ska du inte välja mig!

jag är så glad över mina goa vänner.. det finns nog ingenting som är viktigare än familj o vänner! har man riktiga såna så klarar man sig långt här i livet.. har precis pratat med marina i telefixen :) goa flicka jag äslar dig..
Man ska komma ihåg att berätta sina känslor för varandra så ofta det går, de finns inget som värmer som att få kärleksförklaringar oavsett om det är vänskap eller kärlek!.. 


och inatt bevisade johanna mig än en gång att man kan lite på henne i vått och torrt hon hängde med mig för att kolla så de var lungt med medicinering osv..  vad som än händer så är hon flexibel o vid halv fyra inatt började hon fixa o dona här hemma för att de skulle komma ett besök fast hon var trött som attan. det är aldrig några problem med henne utan hon har en syn på livet som jag gillar. ser inte problemen utan söker efter lösningar..



LEENDET DU SÄNDER UT,VÄNDER ÅTER TILL DIG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0