ilska o glädje

har vart ett jävla pendlande i känsloregistret idag.. har inte vart såhär glad på länge småfnissat åt de mesta sen ikväll bröt helvetet ut för allla laddare muckar med mig..

medans jag la liam kom johanna hit. liam somnade såklart inte på över 1,5 timme ikväll heller GRUUUFFFF

skitsamma när han väl somnat o jag kommer ut så har johanna köpt med sig massa gott hon dukat upp o tänt ljus o shit här hemma skit mysigt :) nu är hon ute med peanut åt mig också... <3

sitter o pustar ut lite nu o snart ska vi se riktiga skräckisar, fattar inte varför för vi slutar alltid som två skakande asplöv som knappt kan sova haha..



haha mupparnas show

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0