hahaha

har pratat med marina en timme i telefixen ikväll, o sen har jag pratat med frugan nu.. massa skratt o bus, vilka underbara vänner jag har.. sitter med ett fåningt leende på läpparna nu de är mkt bus på gång och jag känner livet i mig :)  jag har MASSOR att ta igen och jag är på god väg hihi


föresten så är det HEEEELT sjukt hur två personer kan vara så oerhört lika varandra.. jag och johanna vi är som varandras spegelbilder o då menar jag inte till utseende. saker slår in samtidigt för oss och vi tänker lika gillar samma saker och det är lite creapy ibland om man tänker efter :) men ack så coolt

OCH JAG GILLAR MITT LIIIIIIIIIIIIIV!.... mer kan jag inte be efter jag har aldrig kännt mig så tillfredställd hur min livs situation ser ut, allt som fattas är pengar...


nattinatt gott folk =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0