GAAALET ROLIGT DYGN!

åkte till seppan igår ju, hade riktigt roligt vi sjöng singstar o hade de gott hihi vi var där till 12 tiden och då åkte jag och johanna ner till bill o bob.. skit roligt folk där igår, bästa utekvällen på billan helt klart.. vart bjuden på öl av johanna o de gick faktiskt bra att dricka trots medicinerna, men hemma hos seppan bjöd han på rom o cola o de gick mindre bra hähä..

sen när dom stängt åkte jag o johanna hem o då hände en sak som fick mig på riktigt jävla bra humör :) turen är på min sida nu.. hihih





imorse väckte johanna mig så sa hon nu ska vi åka ner o äta cheesburgare så upp med dig, jaha bara klä på sig o de var tur de för när vi kom ner på stan så var det nå grejs på fiskartorget med gratis fika,musik, fiskedamm o så hade dom släppt i 500kg laxöring i svartån så vi fiskade skit mysigt :) nu kommer snart lillprinsen hem.. får se vad vi ska hitta på för skoj....





LYCKAN ÄR TOTAL NU!.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0