vilket jävla humör!

morr gruff grrrr... jävlar vad arg jag varit sen jag vaknat idag.. har väl blivit galen ett antal gånger idag om man säger så..

hursom helst så när liam kom hem åt vi lunch sen åkte vi till busborgen liam jag o johanna, efter det bestämde vi oss för att åka hem o göra ordning för lite disco. vi gjorde o målade popcornstrutar,gjorde snittar,blandade barndrinkar o dansade ... nu har johanna åkt iväg på fest och jag o liam har precis ätit mat.. nomnom vad gott det var.. ska ha lite lördagsmys nu sen är det snart sängen för liam..





btw har hundfan kissat ner våra två täcken o mina nya sängkläder, han som ALDRIG kissar inne. skapligt kul att man låg o mös där inatt i HUNDPISS nej för de märkte inte emma förnst man skulle sova..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0