jag är världens bästa filurare




ikväll har jag o johanna vart på föräldramöte :) så himla dåligt att det bara var 7 barns föräldrar inklusive oss av 21 barn.. hur intresserade är man då av barnens utveckling o vardag? hursomhelst så var det faktiskt riktigt mysigt, störtgillar fröknarna...

tidigare var vi på stan o luncha på kupong, vi var inne på leksaksaffärn o fixa lite mer till maskeraden och så åkte jag skrapan hissen för första gången i mitt liv. vi åkte upp ner upp ner några gånger :) sen så vart vi även intervjuade av VLT så vi kommer komma med i SPAN på fredag.. :)

nu på kvällen har vi druckit lite marinella o gingerale o jag är på extra mkt filur-humör hihi är en mkt glad tjej kan jag tillägga..


OCH STORT GRATTIS TILL MIN UNDERBARA VÄN MARINA! love you


hipphipphurra på din 25år dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0