hihi

tänk vad några söta sms kan göra mkt :) hihi iiiih



sitter i fagersta nu har haft en as najs hel dag med mamma o syster på stan o erikslund.. fick aldrig mina vita linser för dom ej fick upp dom MEN efter jag vart lite arg på personalen fick jag ett par andra linser till halva priset.fick välja vilka jag ville så de vart ett par gula, de flesta var slut men dom här lyser i uv ljus så jag får leta upp nå rejv nån dag framöver här ;)  







både jag o syster är as pepp inför morgondagens festligheter o det kommer bliiiiii så galet skoj... bara det att göra ordning sig o sitta o dricka lite här o poppa massa musik.. mmm festligt värre

trevlig kväll på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0