THERE WAS I TIME I HAD NOTHING TO GIVE

The darlings <3
Labil! vem? jag? nej aldrig haha! har vart på rehab idag,gick bra bakade en fin kaka o hade samtal.. efter de gick jag hem ett  tag o tog de lite lugnt,sen har jag hängt hos mian hela dagen. vi har haft skit kul men sen vart de lite jobbigheter med killar som mia skulle para ihop mig med och kom dit o härja..HAHA tack men nejtack.. ;)
är så glad att jag lärt känna mia,goa toktant hihi :)  när jag skulle hem gick vi till coop o köpte cigg. emma fick ett smärre utbrott på några små skit killar som härjade runt pancho.. vart fan tog moralen vägen i dagens samhälle.. MÄMÄMÄ


nu ska jag gå o lägga mig i sängen o drömma mig bort i twilight filmerna igen.. Aww så vackra!..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0