när vi svävar fram i mörkret!

kvällen vart så att mia o martin kom hit och sen dök även sami upp.. mia o jag har tokat oss massor och vi har haft skit roligt! vid tolv gick dom hem

och jag gick ner till grannen och tog en nattcigg,kolla lite när han spelade,sen gick jag hem rökte två cigg o sen fick jag mess så sprang jag ner dit igen och kom nyss hem hihi. gullis..
bästa grannen ;) han och pia såklart hihi hon är en stor favorit hon också.. iaf så har vi  duschat i ca 2 timmar HAHA... buuuus,kan inte sluta le hihi





HAHA bästa pussbilden på oss 4,mia o jag syns knappt

hihi sötnos



Nej försöka sova,är helt slut i kroppen men på ett bra sätt hihi... imorgon åker jag till fagersta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0