I'M SO TIRED OF WEIRD, STUPID PEOPLE.

så jäkla najs dag! efter dagis åkte jag o liam ner på stan o fixa en "skejtar"mössa å käkade.mysigt! efter det tog vi bussen till mia,där hängde vi med mia martin tin o risto o sen kidsen.har haft skit trevligt, vi gjorde tacokryddad kyckling lassagne o en lök o tomat sallad mumma o sen lite vin.. det satt fint,vi satt o pratade om att köpa en gammal skola o köra kollektiv,emma är mycket för det där med kollektiv just nu,japp det är hon ;) älskar att umgås i grupp.. sen skjutsade jag tin på moppe ner på stan haha kaos..


Liam sover o jag har nyss duschat förstod varför jag hade ajaj i örat, hade klämt mig på tunneln,så de var massa blod o värsta hacket o lukta LIK.
en sån där dummer har jag som klämt sönder örat ;)



nu ska jag ut med hunden sen ska jag kolla tjejfilm o försöka klämma fram några tårar hihi



janne introducerade ett  band för mig som är APBRA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0