AND I WONDER IF I EVER CROSS YOUR MIND.

idag var vi trötta så liam fick vara hemma med mig o mysa, vid två kom mattias hit o hämtade honom.. jag hade aaaptråkigt men orkade inte göra nått men sen tog jag ork till mig att gå över till mia o martin o hälsa på. de var riktigt trevligt men vi pratade om ganska tunga saker idag,. sen vid tio tiden gick jag hem till grannen o har nyss kommit hem,vi har kollat på tv o när vi sitter där så ringer pia o säger att peanut står o skäller IGEN så fick gå hem o kolla läget men sen efter de var han lugn igen..fattar inte varför han börjat muppa sig sådär..




en bild på mig o grannen/nu fattar ni varför jag är så blyg i hans närhet va? ;) snyggfan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0