ALL WE CAN DO IS KEEP BREATHING

igår fick vi nått infall att åka och hälsa på janne i sura,vi fixade barnvakt alkohol o skjuts på ca 10min, underbart hihi.. barnen fick sova hos lucia o både wille o liam vart överlyckliga :).. så vid halv sju tiden kom skjutsen sen bar de av mot sura..skit kul ju :) det var jag mia martin o janne.sen vid elva tiden åkte vi in till bill o bob..

vid ett tiden tog jag o janne bussen hem till mig, mia o martin käkade på mc d istället, fattar inte hur mia kan vara så sjukt hungrig jämt haha..

idag vaknade vi innan tio tror jag,pigg som en mört ;) vi slappade lite här hemma o efter vi vart ut med peanut vart vi bjudna på tacos hemma hos mia o sen slappade vi där tills 3 tiden när båda grabbarna skulle iväg sen har jag o mia bara slöat,ätit blåbärspaj har vi också gjort.. ungarna har lekt superbra :)

Mysdag <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0