torsdagen!

idag har de vart fullt upp, mamma kom hit vid halv nio, vi började med att lämna liam på dagis sen gick vi hem o gick ut med hundarna sen åkte vi till ikea o hon shoppade loss sen fikade vi,dom har fått goda kaffe latte inne i fiket nu =) sen åkte vi till nordik o rusta o kikade sen släppte hon av mig på arbetsträningen o där tog vi en promenad o sen fikade vi med dom på växthuset o när vi slutat bjöd johanna mig på mat innan jag hämtade liam..

för ett tag sen kommer syster hit hon ska sova över här, vi har hämtat ut ett paket jag fått till konsum.. nu ska jag leta reda på hundarnas vaccinations papper för imornbitti ska vi till veterinären.. sen blir de soffmyyyys för hela slanten..

har skrivit upp mig på en glasfusing utbildning som startar nästa fredag..



näää på tok för trött för att skriva..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0