möte o planering

kom nyss hem ifrån ett möte med min  kontaktperson på arbetsträningen, ska börja gå på onsdags eftermiddagar också på bageri, hon tyckte egentligen att jag skulle ta en paus därifrån o söka nytt bistånd när jag jobbat mer med mig själv o kanske är mer redo för ett sånt här stort steg, de vill jag dock inte. vill frammåt inte backa.. fick tips om ett annat bra ställe jag ska försöka få tid till som verkar toppen..
tog en promenad hem därifrån haha så stel som jag är pga träningsvärken från h-vete så såg de nog bra roligt ut, haha..  när jag kom hem hade liam börjat kräkas också, han har starka magsmärtor men doktorn sa att de gick bra att han kom ändå, så kl 14 ska mattias ner till doktron med honom för hans öron.. de var snällt tycker jag att han fick komma trots att han lräks.. nu har jag ätit fullkornsgröt o knäckemacka m markrill o druckit en latte, ska plcoka fram kläder åt prinsen o sen åka ner till arbetsträningen där vi har planering igen..
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Upphittad!
Idag hittades en amstaff tik i LÅNGHYTTAN DALARNA.
Tiken hade troligen släpats bakom en bil. 
Rött halsband rött koppel haft valpar, trevlig social lite orolig vilket är förståeligt. 
...Finnes hos polisen brun med ett fåtal vita tecken. . 
Sprid vidare !!!
Hon är troligen stulen någonstans!! (3/3-11)


man får skämmas för mänskligheten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0