min lilla sjukling

inatt vid ett tiden satt jag o mattias o tittade på film, när vi hörde liam skrika ett hjärtskrärande skrik efter mamma. han hade jätte ont i örat o i halsen också,  eftersom han inte kunde ligga ner så fick han lite alvedon, o sen satt vi i sängen o kollade på filmklipp o åt glass. sen gick han upp till mattias efter ett tag o han hade verkligen ont stackarn, efter några timmar gav mattias upp o gick o la sig så då kom Liam in till mig o vid 5somnade han äntligen om igen.. sen vaknade vi vid halv elva tiden..

han har vart relativt pigg under dagen men somnade halv fem på em sittandes i soffan o så väckte jag honom när middagen var klar.. då hade han riktigt ont igen i både öra o huvud o kroppen värker. dock så har han ingen feber..





idag till middag åt vi Saffranfisksoppa med rötter från tunisen, den ska jag göra om men jag tog liiite mkt chili så de vart lite fart i den heheh..


2 l
2 st
3 st
3 msk
2 paket
1 kg
4 st
0,5 st
3 st
1 krm
700 gram
1 st
200 gram
1,5 tsk
1 tsk

Garnering
2 dl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0