They tried to make me go to rehab, I said 'no, no, no'

när jag kom till rehab idag så var de en snubbe där som skulle fixa en till diskho osv så vi kunde ej baka idag, det var bara jag o jennie där så vi fick ett snabbt varsitt samtal o sen gick vi ner med personalen o fikade på waynes, najs najs :D sen åkte jag hem o tog en rask långpromenad..


fick lite tips om hur jag ska försöka varva ner på kvällarna då mitt huvud hjärna rusar upp på högvarv, ska testa så får vi se.. orkar inte ringa upp doktorn igen om insomnia piller, de är nog mest för jag helst inte vill behöva ta dom heller..



undrar på vad man ska ta o hitta på i helgen vill göra ngt roligt, som man inte gjort på länge :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0