dagen efter!

1,5 timmes sömn innan de var dags att hämta lillprinsen. jepp pigg o fräsch de är dagens sanning haha.. men min underbara son lät mig vila hela förmiddagen i soffan medans han lekte.. sen gick vi över till alla på gården sen har vi hängt hos mia tills för ett tag sedan..


det var jag mia annika o sabina som gick ut, vi dansade en timme sen drog jag o mia hem till sune o david,vi kom hem vid fem tiden imorse.. smart emma tappade sin mobil i taxin o som tur var, sune ringde taxin vi åkte i så vi fick åka den hem imorse så nu är mobilen i tryggt förvar igen. :D var ett skit äckligt gäng i bil imorse som försökte dra in oss i bilen o höll på att mucka med oss,påtända som höghus.. blää vad rädd jag var..




idag hittade vi en tamråtta ute,han bor med oss nu o heter doc morris! måste få tag på en råttbur bara...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0