presentation

dag 1. skriver en liten kort presentation av mig då ;)

Emma heter jag o är född 86, har bott i fagersta tills jag vart 17 år.. jag flyttade hem till min pappa som jobbade borta på veckorna o var hemma på helgerna när jag var 14 år, där bodde vi i ett hus, som jag saknar nå enormt o ofta drömmer om..  jag fick min första hund en boxer omplacering när jag var 15 år å sen dess har jag funnit mitt största intresse..  när jag var 16 år träffade jag min älskling mattias o vi flyttade ihop, jag började barn o fritid som jag tyvär inte klarade av att gå kvar på..   vid 17års ålder flyttade jag o mattias till västerås, det bästa som jag gjort. de var ett impulsval men jag ångrar mig inte en sekund, =)

vi två har  gått igenom en resa som heter duga, vi har flyttat isär bra många gånger o vart med om tunga saker men "we still goingen strong"

2005 hände det finaste jag någonsin kommer vara med om, vi vart gravida <3 och i maj 2006 kom liam , så älskad å efterlängtad o sen dess har jag vart mamma o livet fick en helt annan mening..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0