bowling!

idag har vi vart o bowlat, de var vår lilla familj o sen johanna, robin, adde, eve, saga o loke.. de var riktigt najs :) sen tog vi en promenad hem därifrån. vi hade snökrig på vägen hem..



mattias har för en gångs skull gått o lagt sig tidigt idag så jag o hundarna tog en nattpromenad eftersom de regnar o jag bara störtälskar regnet. vi kom in för ca 20 min sen.. nu har jag diskat upp o ska kika lite på tv o snart gå o läsa min bok, jag har läst rätt många kapitel men vet fortfarande inte vad den handlar om, är så trött varje gång jag läser så hänger inte med hehe..


åh vad glad jag blir nu leker herrarna för första gången ordentligt, eller dom har lekt en gång innan men inte som dom gör nu. de blir en vecka vi har haft pumba imorn.. o dom har rykt ihop ett par gånger o tro mig mina vänner, de är ingen vacker syn..


den 18e jan ska peanut kastreras pga alla hans P framfall.. skiiiit tråkigt eftersom mina utställnings o avelsplaner går i krasch.. men huvudsaken är att han är frisk o mår bra.

nattinatt söta drömmar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0