bibliotek

idag på arbetsträningen var  vi på bibblan o kollade någon fotoutställning,västerås förr o nu. den var inte riktigt vad vi väntat oss ;) sen gick vi runt o kollade lite böcker o jag skaffade medlemskap o lånade hem lite hundtränings böcker o sen några till liam. efteråt blev vi bjudna på fika. riktigt trevligt var de o alla som är med är jätte goa människor, =)  jag ska gå dit med liam imorn efter dagis o äta mellis o så ska han få låna lite böcker han själv väljer, så har dom även ett mysigt lite rum där för barn.

nu är moster här o ska sova över. o liam har nyss tränat klickerträning med peanut de är SÅ roligt att liam tycker de är roligt med hundarna :)

jag ska väl diska upp här o gå ner o handla till middagen, idag ska jag göra tonfisk röra i pita bröd, lätt o smidigt att göra o gott :)


pussen o kramen

Kommentarer
Postat av: Alvinhelena

Keep the good works comming.

2012-02-01 @ 13:07:40
URL: http://alvinhelena.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0