tjejdag

i torsdags bjöd svärmor ut mig evelina o johanna på en tjej dag, hade sååå mysigt vi vart bjudna på lunch på Limone sen gick vi runt lite på stan innan vi åkte ut på ikea o sen avslutade vi dagen med en fika på stan. hur mysigt som helst vi fick också en rejäl slant var o jag o mattias köpte saker igår för de ;) det vart en espessomaskin man har kapslar i o kan göra olika drycker Namnam o jag valde att köpa denna underbara bänk :) så fiiiiiiin så jag dör en smula när jag ser den. heheh



en nescafe dolce gusto med ledljus ;)



var snälla att undgå fina sladden o de fina hålet i golvet som saknar list ;)


sen shoppade jag lite annat smått o gott igår

Kuddar från indiska

sen en söt tea kokare <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0