längtar

middagen hos pirre o therese var jätte nice.. vi vart bjudna på lax i ugn med rotfrukter o potatis goda såser o en god sallad, med vitt vin, jag som aldrig dricker typ kände mig rätt fort påverkad efter någon cider men sen efter de så gick de över .sen fick vi äppelpaj till efterätt. vi har setat o pratat o haft det riktigt gott.. =) sen gick vi hem till oss så johanna o robin som vart snälla o passat liam skulle kunna åka hem. =) så vi såg due date igen med dom hehe nu sitter jag här o kollar csi i förhoppning att huvudverken ska gå över..

längtar så tills jag matte therese o pirre ska åka till LONDON.. yeeeeeeey


nattinatt söta drömmar

Kommentarer
Postat av: Tonydaniela

A exceptional happy site!

2012-08-21 @ 12:32:06
URL: http://tonydaniela.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0