ikea


jag o johanna o Liam har varit på ikea idag,först var vi o läm,nade tillbaka böcker på bibblan o sen tog vi bussen ut till hälla.. liam har gnällt exakt hela tiden så både jag o johanna har skavsår i öronen..  han slutade när jag o liam satte oss på bussen själva haha..
hittade iaf bara 2 doftljus o två  köksburkar :)











sen har jag även beställt bonnies trafikskolas datorspel. det skulle komma imorn redan o då sätts de fart med pluggandet till körkortet :)
trist bara att tillverkarna ej gjort dom till mac datorerna, men matte skulle försöka fixa ändå.. nu ska jag snart göra lax o grönsaksröra med räkor i ugn o en fräcsh feta ost sallad till middag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0